De cate retele sociale ai nevoie?

Cum ne prezentam noi pe retele sociale reprezinta practic cartea noastra de vizita. O prezentam altor utilizatori inclusiv celor pe care nu ii stim in realitate, pentru a crea o impresie cat mai buna.

Un lucru tentant in viata noastra este sa incercam tot ce este nou. Aparitia unei noi aplicatii reprezinta o noua oportunitate sau un nou canal in care te poti face remarcat. Fie ca este vorba de contul personal, sau de propria afacere trebuie sa fii pe aproape orice retea cum ar fi: Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Pinterest, Quora, Google Business, Tik Tok, Snapchat, WhatsApp, Medium sau WeChat.

retele sociale

Mai intai trebuie sa te gandesti care sunt obiectivele tale si cine vrei sa te urmareasca, pentru a sti cui sa te adresezi si pe care retea de socializare pentru a avea rezultate cat mai bune. La prima vedere par aplicatii cool folosite de tineri, dar nu este asa.  Mai mult de zece canale de socializare pot fi excesive, dar exista posibilitatea sa nu te regaseti mereu in toate. Tu cate retele de socializare folosesti?

Facebook este cea mai accesata si cea mai utilizata retea de socializare, cu miliarde de utilizatori, de toate varstele, cu diferite activitati si preocupari. Aceasta a fost si va ramane cel mai larg canal de comunicare online pentru a obtine o vizibilitate cat mai buna.

Instagram-ul a devenit canalul din ce in ce mai apreciat. Reteaua de socializare este foarte utila, mai ales persoanelor care isi doresc sa iti promoveze business-ul prin multimedia. Prin posibilitatea de a prezenta fotografii artistice cu produse sau oferte, aceasta ofera avantajul unei notorietati imediate.

Linkedin este reteaua de socializare dedicata in primul rand mediului business, a companiilor. Prin prezenta pe acest canal media obtii o imagine profesionista și o promovare eficienta pentru orice companie care realizeaza afaceri de tip B2B.

YouTube reprezinta locul unde materialele video sunt cele mai populare. Utilizatorii se pot bucura de filmulete de prezentare pentru companii, servicii sau clipuri video.

Snapchat si Tik Tok sunt canale folosite pentru a avea o stare de bine. Aceste aplicatii sunt folosite mai mult de tineri. Poti crea materiale interesante si haioase pe diferite fundaluri audio sau vizuale.

Crearea unui cont Google Business ajuta la o mai buna plasare de informatii catre utilizatorii motorului de cautare. Iti ofera posibilitatea de a fi pe Google Maps si contribuie la cresterea scorului SEO al site-ului.

Persoanele cu care comunici in retelele sociale sunt prietenii tai din viata reala. Uneori, insa, iti sunt transmise cereri de prietenie de la persoane absolut necunoscute. In ce masura esti gata sa impartasesti strainilor toate bucuriile si informatiile pe care le comunici prietenilor? O retea sociala este un loc public. Aici exista peste un miliard de utilizatori, nu are cum sa fie spatiul tau personal. Mediul privat inseamna mesaje, discutii la telefon sau intalniri.

 

Defineste-ti continutul pe retelele de socializare. Posteaza continut de calitate pentru a fi recunoscut. In functie de preferintele si tipologia unui anumit public tinta exista retele sociale pentru fiecare categorie.

Search