Blogul este un jurnal public, in care poti sa povestesti intamplari, lucruri, sa impartasesti cunostinte, sa iti dai cu parerea, atfel incat persoanele interesate sa vada.
Postarile de pe blog ofera oamenilor si intreprinderilor posibilitatea de a-si arata expertiza si informatiile utile, dar si de a publica continut care sa apara in rezultatele motorului de cautare pentru termenii de cautare relevanti.
Cu toate acestea, prea multe companii considera ca publica continut, dar nu observa un randament al investitiei lor. Acest lucru se intampla adesea pentru ca lipseste o strategie de blogging. Daca doresti sa iti maximizezi vizibilitatea online, sa conduci traficul pe site-ul tau, sa generezi oportunitati si sa stimulezi vanzarile, trebuie sa incerci aceste cinci moduri simple de a-ti imbunatati postarile de pe blogul tau.
Imbunatateste-ti continutul. Realizeaza un backup pentru continutul tau cu statistici si surse
Studiile de date pot produce bloguri fantastice, dar traim prin momente de incertitudine si multi oameni se lupta sa aiba incredere in ceea ce citesc pe internet fara o forma de dovezi. Daca ai de gand sa faci declaratii sau revendicari care ar putea fi contestate, incearca sa incluzi statistici specifice si sa citezi sursele.
Utilizeaza grafica si imagini pentru a imbunatati continutul
Datorita retelelor de socializare, oamenii obisnuiesc sa consume foarte rapid informatii prin scurte bucati de continut, imagini, videoclipuri si grafica. In loc sa prezinti cititorilor un perete de text, incearca sa-l imparti in sectiuni mai mici, usor de digerat. Grafica poate fi folosita pentru a alege informatii cheie pe care chiar si cititorii neincarcati le pot lua. Cu cat blogul este mai interesant, cu atat este mai probabil ca vizitatorii sa stea pe site-ul tau web si sa il impartaseasca altora.
Nu uita sa iti verifici munca înainte de publicare
Scrierea continutului nu este intotdeauna simpla si chiar si cei mai experimentati scriitori fac greseli, asa ca este vital sa iti aloci timp pentru a citi mesajul tau de cateva ori inainte de a-l publica. Acest lucru iti ofera sansa de a surprinde greseli de ortografie, erori gramaticale, continut repetitiv si propozitii stangace. Instrumente de scriere precum Grammarly pot fi de mare ajutor atunci cand incerci sa te asiguri ca postarea ta pe blog este scrisa cu exactitate, ceea ce va oferi blogului tau un rezultat profesional.
Maximizeaza ratele de conversie. Implemeneaza cuvinte cheie cu coada lunga
Majoritatea scriitorilor de blog-uri inteleg ca ar trebui sa includa cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerile lor, dar este posibil sa nu se concentreze pe cuvinte cheie cu coada lunga. Cuvintele cheie sunt de fapt mai mult ca expresii de 3-4 cuvinte. Acestea tind sa fie mai putin competitive, dar se convertesc la o rata mai mare, deoarece sunt mai specifice in ceea ce priveste intentia utilizatorului. Identifica si include cuvinte cheie care se convertesc la o rata mai mare, astfel poti atrage trafic mai valoros.
Utilizeaza Google Analytics pentru a informa strategia ta
Cand ai cateva postari pe blog sub profilul tau, poti utiliza Google Analytics pentru a oferi informatii despre succesul lor. Vei vedea ce postari au atras cei mai multi vizitatori si daca acei vizitatori au continuat sa faca o achizitie. Exista, de asemenea, o multime de alte valori care pot fi utile, inclusiv canalele care conduc traficul catre postarile de pe blogul tau, cum ar fi social media, campanii de e-mail marketing, rezultate de cautare organica sau publicitate platita. Cand stii ce postari sunt performante si care nu, poti sa te concentezi viitoarei strategii de scriere a blogului in directia corecta.
Daca inca nu stiai aceste lucruri, acum a venit momentul sa le pui in practica si sa iti imbunatatesti profilul blogului tau. Un #refresh profilului tau este bine venit oricand. Foloseste o grafica atractiva si o structura smart care sa te reprezinte. Inca mai stai pe ganduri? Analizeaza-ti profilul si vezi ce trebuie imbunatatit.