Care sunt cele mai valoroase brand-uri la nivel mondial?

In fiecare an, Forbes, realizeaza un clasament al celor mai valoroase marci din lume. Acest  top cuprinde 100 de companii din diverse industrii ce includ  comertul, automobilele, media, tehnologia si bineinteles piata de lux.

Va prezentam primele 10 locuri din clasamentul alcatuit de cei de la Forbes.

Brandurile din zona tehnologiei domina autoritar top 10 cat si top 100.

10. Facebook – brand evaluat la 36,5 miliarde dolari

09.General Electric – brand evaluat la 37,5 miliarde dolari

08. Toyota – brand evaluat la 37,8 miliarde dolari

07. Samsung – brand evaluat la 37,9 miliarde dolari

06. Mc Donalds – brand evaluat la  39,5 miliarde  dolari

05.  IBM – brand evaluat la 49,8 miliarde dolari

04.  Coca Cola – brand evaluat la 56 miliarde dolari

03.  Google – brand evaluat la 65,6 miliarde dolari

02. Microsoft  – brand evaluat la 69,3 miliarde dolari

01. Apple – brand evaluat la 145,3 miliarde dolari
 

Apple a ramas regele topului cu o evaluare record – dublu fata de urmaritorul sau  Microsoft.

Pe piata de lux  Louis Vuitton  este lider cu o evaluare a brandului in jurul sumei de 28,1 miliarde dolari.

Budweiser este cel mai bine clasat nume, din zona berarilor, cu o evaluare de 22,3 miliarde dolari.

Nume precum Porsche, Ralph Lauren, Adidas, Chanel se regasesc in ultima partea a clasamentului.

Pentru cei ce vor sa vada exact unde se pozitioneaza brandul lor preferat ii invitam sa consulte intreg clasamentul aici.

Search

octombrie, 2020