In fiecare an, Forbes, realizeaza un clasament al celor mai valoroase marci din lume. Acest top cuprinde 100 de companii din diverse industrii ce includ comertul, automobilele, media, tehnologia si bineinteles piata de lux.
Va prezentam primele 10 locuri din clasamentul alcatuit de cei de la Forbes.
Brandurile din zona tehnologiei domina autoritar top 10 cat si top 100.
10. Facebook – brand evaluat la 36,5 miliarde dolari
09.General Electric – brand evaluat la 37,5 miliarde dolari
08. Toyota – brand evaluat la 37,8 miliarde dolari
07. Samsung – brand evaluat la 37,9 miliarde dolari
06. Mc Donalds – brand evaluat la 39,5 miliarde dolari
05. IBM – brand evaluat la 49,8 miliarde dolari
04. Coca Cola – brand evaluat la 56 miliarde dolari
03. Google – brand evaluat la 65,6 miliarde dolari
02. Microsoft – brand evaluat la 69,3 miliarde dolari
01. Apple – brand evaluat la 145,3 miliarde dolari
Apple a ramas regele topului cu o evaluare record – dublu fata de urmaritorul sau Microsoft.
Pe piata de lux Louis Vuitton este lider cu o evaluare a brandului in jurul sumei de 28,1 miliarde dolari.
Budweiser este cel mai bine clasat nume, din zona berarilor, cu o evaluare de 22,3 miliarde dolari.
Nume precum Porsche, Ralph Lauren, Adidas, Chanel se regasesc in ultima partea a clasamentului.
Pentru cei ce vor sa vada exact unde se pozitioneaza brandul lor preferat ii invitam sa consulte intreg clasamentul aici.