august, 2019

09aug(aug 9)12:00 am31(aug 31)11:59 pmSa intelegem mai bine alimentele

Mai mult

Detalii eveniment

Urmand obiectivele propuse in cadrul campaniei “Sa intelegem mai bine alimentele” lansata in data de 7 iunie la Bucuresti in Mall Promenada, in zilele de 19 si 20 iulie vom fi prezenti in gradina Mall Palas Iasi!
Va invitam sa ne fiti alaturi pentru ca timp de 6 luni sa incercam sa schimbam perceptia consumatorului prin informare si educare!
Va invitam sa va alaturati campaniei participand cu stand de sampling sau/si vanzare pentru a va face conoscute produsele in zona Iasiului cat si pentru a va consolida imaginea in calitate de sustinatori activi ai unei campanii unice de informare educare si constientizare, care are ca scop:
– Clarificarea ideilor greșite despre conținutul alimentelor
– Consolidarea imaginii companiilor producatoare de alimente
– Demontarea stirilor false despre alimentelor
Participand la campania “Sa intelegem mai bine alimentele” veti avea o ocazie in plus sa prezentati consumatorului detalii legate de ingredientele folosite in alimentele pe care le produceti, de siguranta si calitatea produselor aflate la raft. Dupa cum observam in piata, consumatorul este asaltat de stiri negative legate de alimente, de continutul nociv al acestora sau de felul in care sunt produse, inducand astfel teama si multe semne de intrebare. Puteti castiga incredere oferind transparenta in legatura cu procesul tehnologic, cu ingredientele folosite sau orice alte detalii folositoare consumatorului in luarea deciziei atunci cand trebuie sa aleaga ce sa puna in cos.
ATUURILE LOCATIEI MALL PALAS IASI – http://palasiasi.ro/gradina/
– Ansamblul PALAS este poziţionat în centrul Iaşului, zonă care beneficiază de un important vad comercial şi turistic. (in perioada veri se intorc acasa multi din cei ce lucreaza in afara granitelor)
– Accesul facil în oraşul Iaşi este realizat prin intermediul reţelei de mijloace de transport în comun şi prin arterele rutiere (E58, E583, E85) şi pietonale moderne.
– Aeroportul Internaţional Iaşi, situat la 10 minute de centrul oraşului, face legătura cu principalele localităţi din România, dar şi cu marile capitale europene.
FORMULAR DE INSCRIERE CAMPANIE
AICI puteti vizualiza poze representative din zilele de 7 si 8 iunie, din Mall Promenada, acolo unde a avut loc prima activare a campaniei care se desfasoara pe o durata de 6 luni.
!!! Calitatea de membru al uneia din asociatiile partenere APRIL, ARC, ASMP, ROMALIMENTA, APAR, ROMPAN, FNDA, va ofera mai multe facilitati, printre care discount-ul de participare in procent de 10%.
Va prezentam mai jos detalii ale campaniei si va stam la dispozitie pentru orice informatii suplimentare!
ACTIUNI
 expozitii pentru consumatori
 workshop-uri interactive la care pot participa si consumatorii
 intalniri cu presa
 zone educative pentru copii
 cookingshow-ri, astfel:
Bucuresti, 7-8 iunie, Mall Promenada
Iasi, 19-20 iulie 2019, Mall Palas
Bucuresti, 9-10 august, Auchan Titan
Constanta, 31-01 august 2019, City Mall
Cluj, septembrie 2019
CIFRE
• estimam o vizibilitate la nivelul consumatorilor de aproximativ 300.000 de persoane
• estimam o acoperire a tarii in proportie de 70%
• buget expunere online, print, video: 60.000 euro
BENEFICIILE ASOCIERII NUMELUI DUMNEAVOASTRA CU CAMPANIA „ SA INTELEGEM MAI BINE ALIMENTELE”:
• Castigati brand awareness pentru produsele dvs
• Beneficiati de o campanie ampla de marketing si promovare ce va evidentia produsele dumneavoastra atat online, cat și offline
• Participati activ la o campanie unica de constientizare, informare si educare a consumatorilor
• 6 luni de vizibilitate
• Puteți beneficia de transferul de influenta de la fenomenul „healthy”, care a trezit conștiința publicului, catre compania dvs.
• Asocierea numelui companiei dvs cu ideea de hranire inteligenta si sanatoasa. Campania beneficiaza de sprijinul specialistilor în nutriție recunoscuți în domeniu
• Vizibilitate prin promovarea pe retelele de social media pe paginile de Facebook si Instangram ale locatiilor in care desfasuram activari dar si prin intermediul campaniilor media initiate de RO.aliment
• Promovarea brand-ului prin articolele care vor fi publicate de partenerii media, atat pe online, cat si la radio si TV
• Vizualurile afisate in cadrul panourilor afisate in blocurile din apropierea zonelor de desfasurare a activarilor
• Anuntarea participarii in newsletter-ul RO.aliment.
CUI SE ADRESEAZA
• Tuturor companiilor din industria alimentara si a suplimentelor
• Departamentelor de Marketing și de Vânzări
• Specialiștilor din departamentele de Cercetare-Dezvoltare
• Specialiștilor din departamentele de Calitate și/sau Producție
• Directorilor de fabrică, directorilor generali
• Medicilor, nutritionistilor, dieteticienilor
• Bloggerilor axati pe alimentatie si sanatate
• Presa de specialitate si presa generala
• Consumatorilor, in general

Ora

9 (Vineri) 12:00 am - 31 (Sambata) 11:59 pm

Lasă un răspuns

X