Despre promisiunile noilor apariții în cinematografia autohtonă am mai vorbit și la începutul lunii, după noile informații industria din România nu are timp de odihnă, sau..nu-și lasă timp pentru pauză. Subiectele sunt provocatoare, distribuțiile au cel puțin un nume mare pe afiș, iar regizorii se întrec în răsturnări de situații spectaculoase. Anul acesta tendința este accentul pus pe imagine, poveste și emoție. Cel puțin așa se vede la o primă impresie. Cu ce vor surprinde producțiile românești vom afla pe parcursul întregului an.
Ziarul Metropolis anunță că regizorul Cătălin Mitulescu va lansa „Heidi”, povestea unui polițist în prag de pensionare (Gheorghe Visu) care este trimis în căutarea unei tinere dispuse să depună mărturie într-un proces de trafic de persoane și de crimă organizată. În „Berliner”, Marian Crișan urmărește un politician corupt (Ion Sapdaru) din București care ajunge la Salonta unde, în încercarea de a scăpa de justiție, se hotărăște să candideze pentru alegerile europene.
Florin Șerban va lansa „Dragoste 2. America”, a doua parte a trilogiei sale începute în 2018 cu „Dragoste 1. Câine”. Filmul urmărește o posibilă ultimă întâlnire între un el (Igor Babiac) și o ea (Emőke Pál), într-o casă dintr-o pădure.
Iar Regizorul Tudor Giurgiu va reveni cu siguranță în cinematografe în 2019 cu un nou lungmetraj, „Parking”. Cu un scenariu scris de Tudor Giurgiu și Marin Mălaicu-Hondrari, după un roman al celui de-al doilea, filmul are în centru un român (Mihai Smarandache) care pleacă în Spania, unde se îndrăgostește de o femeie.
Un articol de Bianca Ioan