Se zvoneste ca Yahoo a cumparat magazinul online Polyvore cu 230 de milioane de dolari, in incercarea gigantului de a gasi noi modalitati de a atrage utiliatorii si eventualii clienti.
Intelegerea dintre cele doua parti include 40 de milioane de dolari care s-au indreptat direct catre statul american sub forma de retineri. Polyvore, un site care iti permite sa iti creezi o tinuta din mai multe articole de imbracaminte de pe internet, nu a fost niciodata o afacere foarte profitabila, reusind doar sa supravietuiasca.
Directorul executiv al Yahoo, Marissa Mayer, cauta noi modalitati de a atrage utilizatorii Yahoo. Polyvore va fi integrat in structura Yahoo, aceasta aditie furnizand peste 350 de parteneriate cu diferite companii.
Aceasta achizitie vine ca urmare a unor tranzactii de peste 900 de milioane de dolari in anul trecut, pe companii ca distribuitorul de comunicatii mobile Flurry si BrightRoll, o companie de advertising video.
Polyvore este un magazin virtual care iti permite sa creezi colectii sau tinute cu o anumita tematica, cum ar fi tinutele pe care le vedem in reviste. Vizitatorii site-ului pot rasfoi aceste colectii si pot cumpara toate elementele ei chiar si de la magazine diferite.