Interviu cu fondatorul brandului Seroussi

D-le Seroussi , ce inseamna in cateva cuvinte brand-ul SEROUSSI ?

Cuvantul Brand inseamna un simbol  de identificare al unui produs care sa-l distinga de alte produse similare. Ca atare, Brand-ul SEROUSSI este o identificare distincta de inalta calitate a imbracamintei barbatesti produsa cu mare mandrie in Romania, pe baza unei retete simple avand la baza o productie de calitate, imbogatita cu tesaturi fine, selectate cu mare atentie, condimentata cu cele ma bune auxiliare si confectionate in conformitate cu un tipar bine echilibrat si modern.

Pentru ca ati vorbit de calitate, care este imprtanta acestui concept in vestimentatia masculina? Este important sa fii in pas cu tendintele sau primeaza calitatea materialelor? Sau ambele?

Bineinteles, ambele sunt importante , sunt un tandem inseparabil. Puteti avea o calitate exceptionala de confectionare al unui costum, dar daca nu le condimentati cu o linie moderna, urmarind tendintele si moda, atunci nu aveti un produs cautat , nici vandabil.

Am observant ca barbatii se imbraca foarte divers si nu sunt neaparat fideli unei marci. Din punctul meu de vedere exista mult loc pe piata din Romania in ceea ce priveste eleganta masculina. Cum este perceputa calitatea si eleganta in Romania ?

Nu sunt de aceeasi parere cu d-voastra , eu cred ca barbatii sunt mai fideli unei marci in care isi regasesc identitatea , in care isi regasesc un comfort oriunde s-ar duce: la o sedinta, ceremonie sau intr-o calatorie, in care sa se simta bine si , mai ales, sa arate bine. In opinia mea, in Romania, calitatea a fost perceputa in trecut prin prisma faptului ca ceea ce a fost din import, in special  din Germania sau Italia , s-a considerat de calitate. Dar cu timpul aceasta perceptie s-a schimbat deorece oamenii au realizat ca , de fapt, majoritatea marfurilor din strainatate sunt produse in tara noastra sau in vecinatate.

Bineiteles, exista o categorie de cumparatori care platesc sume enorme de bani pentru un produs de calitate inferioara, dar “de marca”.

Aveti dreptate ca in Romania exista mult loc in ceea ce priveste eleganta, vedeti ce slogan avem in reclame: “MORE SPACE FOR ELEGANCE “!

Am observant si o noua schimbare in imaginea SEROUSSI , adoptarea unui suflu tanar in ceea ce priveste acest brand. Care este noua identitate SEROUSSI si care este linia sau liniile pe care mergeti mai departe?

Aveti dreptate, este o schimbare in imaginea Brand-ului SEROUSSI: asa cum v-am spus mai devreme, calitatea nu este suficienta, trebuie sa fiti atent la tendinte. De aceea am introdus linia: “Silver Label”, o linie mai cambrata, mai fina in comparatie cu linia”Black label”-mai traditionala.

Mai departe mergem pe ambele linii. Sa stiti ca Eleganta nu are varsta, atat tinerii proaspat absolventi de licee sau facultati,  cat si barbatii mai in varsta vor sa fie eleganti . Aceasta poate sa fie si moderna , si traditionala.

Ati lucrat sau lucrati pentru mari brand-uri ca si Hugo Boss. Spuneati  ca SEROUSSI este cel putin la nivelul brand-urilor de lux in domeniul costumelor, chiar peste. In acest caz, barbatii din Romania au local un brand care se ridica la nivelul celor de lux, dar , la un pret pe care sa si-l permita. Barbatii din Romania cunosc acest aspect ?

Sigur , am confectionat si confectionam in continuare produse de imbracaminte barbatesti pentru o multime de marci internationale  cunoscute, mult mai bune decat Hugo Boss. Puteti sa va inchipuiti ca , daca nu confectionam la un nivel de calitate foarte inalt, nu am produce pentru aceste marci internatioanale circa 800 000 de costume pe an. Costurile de productie ale uni costum de marca internationala nu sunt mai mari decat cele ale unui costum din Brandul SEROUSSI. Daca sunt confectionate la acceasi calitate de finite si tesatura , diferenta de pret la detaliu se regaseste in numele marcii propriu-zise.

Prin ce se deosebeste un gentleman de restul barbatilor? Cum trebuie sa se imbrace un gentleman ?

Daca imi permiteti o definitie: Un gentleman este gentleman prin comportament , prin limbajul lui si nu prin imbracamine. Aveti o multime de exemple la televizor, la stiri , etc. , sunt o multime de barbati cunoscuti , imbracati elegant, modern , chiar si scump, dar sunt departe de a fi calificati drept gentlemani – parerea mea personala.

Acum  daca vorbim despre cum trebuie sa se imbrace un gentleman, as spune ca imbracamintea lui sa fiecurata si neteda, sa fie ordonata si calcata, sa fie exact masura lui (nici mai lunga, nici mai scurta, nu larga si nu stramta), sa fie asortata coloristic si corespunzatoare evenimentului.

D-le Seroussi, la finalul interviului, as vrea sa ne spuneti ce inseamna pentru dvs. a fi barbat de succes?

Un barbat de succes este cel care stie sa se distinga de altii prin comportamentul, prin imbracamintea si, bineinteles, prin ideile lui. Imi amintesc de doua propozitii pe care le-am citit undeva: una cu o fotografie din spate a unui barbat imbracat cu un costum, si pe fotografie scria „IF YOU WANT TO BE ON THE FIRST  SEAT,  MAKE SURE YOU LOOK GOOD ALSO FROM BEHIND” , si a doua care spunea  “ DO NOT FOLLOW A TRAIL BUT GO WHERE THERE IS NO TRAIL  AND LEAVE A TRAIL FOR OTHERS TO FOLLOW”.

Contact:

  • facebook : Seroussi Iasi
  • Email : seroussi@terramold.ro
  • tel. 0736/00.51.51 si 0731/21.26.89
  • www.seroussi.ro

Search

aprilie, 2024