CAMPANIE DE CREȘTERE A OPTIMISMULUI LA ROMÂNI, INIȚIATĂ DE PALAS IAȘI ȘI IULIUS MALL

În prima zi de mărţişor, Palas Iaşi şi Iulius Mall desfăşoară o campanie de creştere a optimismului la români. Sub deviza „Optimiştii trăiesc mai frumos!”, sâmbătă, clienţii celor două centre comerciale vor fi întâmpinaţi cu surprize dulci, menite să îi facă să zâmbească mai mult. Campania, prima organizată în comun de Palas şi Iulius Mall, îşi doreşte să încurajeze buna dispoziţie şi spiritul pozitiv, pentru o viaţă frumoasă şi veselă.

 

Zâmbetul este în strânsă relaţie cu shoppingul. Cercetătorii americani au demonstrat că shoppingul alungă tristeţea şi creşte sentimentul de bună-dispoziţie. O vizită prin magazine nu înseamnă doar reînnoirea garderobei, ci vine la pachet şi cu un zâmbet.

 

Potrivit raportului anual publicat de Adunarea Generală a ONU, în septembrie 2013, România ocupă locul 90 din 156 de ţări aflate în clasamentul care „măsoară” fericirea. Cele mai optimiste persoane locuiesc în ţările din nordul Europei.

Acest articol a fost scris de pe un laptop DELL, de la partenerii nostrii, Madd Electronics

 


Search

noiembrie, 2024