Pentru prima oara in istoria brandului, Coca-Cola le ofera logo-ul consumatorilor sai si ii indeamna sa ii suprinda pe cei dragi oferindu-le o sticla de Coca-Cola cu numele lor, gratie etichetelor personalizate cu 150 de nume din Romania si apelative diverse. „Imparte o Coca-Cola cu un gamer”, daca ai un prieten care iubeste jocurile pe calculator, sau „Imparte o Coca-Cola cu un biker”, daca fratele tau este pasionat de biciclete.
„Iubitul”, „iubita”, „jumatatea ta”, „tipa sexy”, „Ms. Style”, „Mr. Love”, „VIP”, „diva”, „star”,„rapper”, „gasca”, „colegii”, „familia”, „cei dragi”, „prietenii”, „invitatii”, „fetele”, „baietii” sunt o parte dintre apelativele care personalizeaza dozele si sticlele Coca-Cola, alaturi de 150 de nume. Selectia a fost realizata cu ajutorul Ministerului Administratiei si Internelor, Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, luand in calcul cele mai folosite nume la nivel national, atat pentru femei, cat si pentru barbati, nascuti in perioada 1982 – 2000.
„Am pornit de la momentele placute in care impartim o Coca-Cola alaturi de prieteni si familie. Ne-am dorit sa le oferim consumatorilor posibilitatea de a-i surprinde pe cei dragi sau chiar de a-i indemna sa lege noi prietenii, prin intermediul bauturii lor preferate. Oricine poate acum sa savureze o Coca-Cola cu Andrei, Ioana sau cu gasca si colegii, in cea mai inovatoare campanie Coca-Cola. Asteptam cu mult entuziasm impresiile fanilor Coca-Cola si suntem ferm convinsi ca modul in care acestia vor accepta provocarea noastra de a imparti o Coca-Cola va fi creativ”, declara Nicoleta EftimiuSparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola Romania & Moldova.
Campania le da sansa consumatorilor sa ii surprinda pe cei dragi afisandu-le numele pe ecranele magazinului Cocor din Bucuresti, in cadrul unuia dintre proiectele speciale ale campaniei. In perioada 24 mai – 24 iunie, accesand de pe mobil www.imparteococacola.ro si tastand numele celui drag, acesta va fi proiectat cateva minute mai tarziu pe ecranul imens amplasat pe magazinul Cocor, accesibil online si pe www.cocor.ro/live.
Pana la sfarsitul lunii august, Coca-Cola le da posibilitatea consumatorilor sa imparta o Coca-Cola si in spatiul virtual, prin intermediul site-ului www.shareacocacola.ro, care le permite sa personalizeze cutii virtuale de Coca-Cola si sa le trimita apoi prietenilor de pe reteaua de socializare Facebook.
Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.thecoca-colacompany.com.