Se cauta un creativ pentru tricoul oficial Earth Hour

WWF-Romania lanseaza concursul „Fa un tricou care sa lumineze pe intuneric”, care face parte din campania Earth Hour 2013 (Ora Pamantului). Anul acesta sarbatorim Earth Hour pe 23 martie, la ora locala 20.30, prin stingerea luminilor in intervalul 20:30-21:30. Cu aceasta ocazie, organizatia isi doreste un nou look, cu ajutorul caruia sa promoveze evenimentul atat in Romania, cat si in strainatate, dar sa ofere si o sansa de afirmare unui  artist roman la inceput de cariera.  

Ce se cere?

Un desen care sa faca trimitere intr-un mod original si inedit la esenta Earth Hour – Fiecare dintre noi poate schimba lumea. Creativ, dar nu neinteligibil. Ingenios, dar usor de inteles. Si care sa te faca sa il porti si dupa 23 martie. Cu text, fara text, colorat, monocromatic, abstract, figurativ. E un concept generos si vesel, dar care vine si cu cateva restrictii:

  • nu se trece data de 23 martie pe tricou;
  • nu se folosesc nuante, ci numai culori pline (maxim sase);
  • nu este acceptata utilizarea de motive pornografice sau  aluzii la vicii precum fumat, alcool sau droguri; sau utilizarea, in mod batjocoritor, de elemente sau motive religioase.

Desenul va fi imprimat pe un tricou negru, cu ajutorul partenerului Green Cat si va merge la vanzare. Fondurile stranse vor fi utilizate pentru proiectele de conservare derulate de WWF in Romania. Apoi, pe 23 martie, toti invitatii la evenimentul oficial Earth Hour si tot staff-ul WWF vor purta tricoul.  

Durata concursului

  • inscriere, prin trimiterea lucrarii: 11 februarie 2013 – 22 februarie 2013;
  • evaluare: 25 februarie 2013 – 26 februarie 2013;
  • anuntarea castigatorului: 27 februarie 2013.

In ce format si unde se trimit lucrarile

Scanate, pe mail, la adresa office@wwfdcp.ro. Autorul desenului castigator va fi invitat la finalul concursului la sediul WWF-Romania pentru a cunoaste echipa si pentru a aduce lucrarea, in original. Lucrarea trebuie sa fie insotita de o scurta biografie a autorului. Nu se accepta inscrierea in concurs a mai mult de o lucrare per participant.  

Cine jurizeaza

Echipa Earth Hour din cadrul organizatiei WWF-Romania si echipa de creatie din cadrul agentiei Headvertising. Autorul tricoului castigator primește un internship in departamentul de creatie al agentiei Headvertising.  

Regulamentul concursului, formularul de inscriere, precum si alte detalii legate de competiţie sunt disponibile pe website-ul oficial al campaniei: www.ora-pamantului.ro.

Search

mai, 2024