Next Advertising lanseaza campania sociala Traversati prin locurile marcate

Anul 2013 a inceput cu multe proiecte interesante si creative, dar mai ales de educare. In aceasta categorie se inscrie si cea mai recenta campanie sociala Next Advertising, care isi propune sa atentioneze si sa responsabilizeze pietonii cu privire la riscurile nerespectarii regulilor de circulatie.  

Statisticile anuale furnizate de Politia Rutiera ne dezvaluie faptul ca principala cauza a accidentelor din spatiul urban este traversarea neregulamentara a pietonilor, iar peste jumatate din cei care mor in accidentele rutiere sunt pietoni. Tocmai din acest motiv, agentia Next Advertising a realizat pro-bono pentru Politia Rutiera spotul „Cainii – Daca ei pot, toata lumea poate. Traversati prin locurile marcate”.  

 „Ideea spotului a aparut exact asa cum ar trebui sa vina marile idei, din viata reala. Maidanezii nu sunt doar o pacoste, cum cred unii, ci si un exemplu pentru comunitate. Desi nu sunt scoliti, n-au pus vreodata laba pe codul rutier, ba mai mult, nici nu disting culorile, cainii pot fi vazuti deseori prin oras traversand pe zebra sau pe culoarea verde a semaforului. Si atunci ne-am zis «Daca ei pot, toata lumea poate.», a declarat Semida Duriga, Group Creative Director, Next Advertising.  

Imaginile cu cateii care respecta regulile de circulatie sunt reale si au fost surprinse cu telefonul mobil pornind de la un adevar incontestabil: pana si cainii stiu sa foloseasca trecerea pentru pietoni ca sa traverseze in siguranta. Daca ei pot, toata lumea poate.

Search

decembrie, 2024