Business Networking la superlativ la Bucuresti Business Days

Cel mai mare eveniment de business dedicat mediului de afaceri  din Romania isi deschide portile in perioada 12-13 decembrie la Bucuresti si va fi gazduit de  Howard Johnson Grand Plaza.

A noua editie a suitei de evenimente Business Days adresata managerilor si antreprenorilor, soseste la  Bucuresti cu o structura de 100 de speakeri de top (antreprenori in serie, manageri din companii de top, investitori, experti si specialisti in diverse domenii), cu teme de dezbatere de mare actualitate analizate in 25 de workshopuri4 conferinte si trei  mese rotunde si un numar de 150 de parteneri care sprijina organizarea evenimentului. Si la aceasta editie sunt asteptati peste 700 de participanti.

Scopul evenimentelor Business Days este  a dinamiza mediul de afaceri, oferind astfel celor interesati de oportunitatile de dezvoltare profesionala si personala idei inspirationale si exemple motivationale, analize pertinente, estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a invata de la cei mai buni specialisti si nu in ultimul rand posibilitatea de a identifica noi potentiali parteneri de afaceri si colaboratori.

„Business Days a fost conceput ca o platforma de oportunitati de networking pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participanti, parteneri si speakeri. Este unul dintre evenimentele de business din Romania care in momentul in care a fost desenat si conceput a pornit de la 3 nevoi fundamentale ale oamenilor de afaceri: nevoia de a fi inspiratmotivatincantat; nevoia de interactiune, schimb de experienta si generare de idei noi, creative si, nu in ultimul rand, nevoia de business networking, de generare de oportunitati”, a declarat  Laszlo Pacso,  coordonatorul proiectului.

In cadrul Bucuresti Business Days, pe parcursul celor doua zile, vor avea loc 4 sesiuni de business networking, care sunt organizate fie intr-un cadru placut-informal, fie intr-un cadru formal, oferind numeroase posibilitati de interactiune intre cei prezenti. Sesiunile  informale au loc in jurul unor degustari de vinuri sau degustari de produse traditionale, specifice regiunii, oferite de catre partenerii nostri, iar sesiunile formale au loc intr-un cadru formal, coordonat de organizatori sub forma a doua categorii:

  • sesiunea Business Networking de tip microintalniri – necesita din partea participantilor preinscrierea pe o lista de intentie, din care vor fi selectate 50 de persoane pentru networking, rolul activ in procesul de selectie  revenindu-le partenerilor care sunt implicati activ pe parcursul derularii intregului proces;
  • sesiunea de Business Networking de tip OPEN – poate participa orice persoana care si-a achizitionat un tichet de acces, in limita locurilor disponibile. De asemenea, exista termen de inscriere pentru garantarea locurilor si un numar de 100 de participanti maxim.

Costurile pachetelor de acces precum si formularul de inscriere le gasiti pe pagina oficiala  bucuresti2012.businessdays.ro/inscriere . Tichetele de acces sunt de mai multe tipuri, de la tichete MULTIPASS pana la tichete ALL INCLUSIV. De asemenea, studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.

Printre speakerii invitati la aceasta editie se numara Connie Lankin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Mihaela Stroe, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Calin Biris si multi altii.

Mai multe detalii despre speakeri, program, precum si modalitatile de acces si ofertele promotionale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro.

Search

decembrie, 2024