Desi din 1920 Coca-Cola a fost fidela fundalului rosu, iata ca gigantul de bauturi carbogazoase s-a gandit sa faca o schimbare. Astfel, Coca-Cola a lansat un nou produs in Argentina. Cu logo-ul pe un fundal verde, noua bautura se numeste „Coca-Cola Life” si contine un indulcitor natural obtinut din stevie.
Pe langa ingredientul inedit, ambalajul este unul inovator, premiat si confectionat din materiale reciclabile in totalitate, iar 30% din materialul folosit pentru producerea ambalajului este obtinut din plante. Din punctul de vedere al numarului de calorii, Coca-Cola Life se incadreaza intre o cola normala (250 de calorii) si Diet Coke (0 calorii), avand 108 calorii/ 600 ml.
Inca nu exista informatii cu privire la introducerea acestei noi bauturi pe alte piete. Insa, avand in vedere ca bautura Coca-Cola Zero a fost lansata in 2005 exclusiv pe piata din Australia, pentru ca apoi sa se vanda peste tot in lume, e foarte posibil sa se intample la fel si cu Coca-Cola Life.
Sursa si credit foto: www.metropotam.ro