ENEL A DESCHIS CEL MAI MARE MAGAZIN AL SĂU DIN IAȘI, ÎN PALAS MALL

  • Clienții din Iași beneficiază acum de un nou punct de contact dedicat, cel mai mare al Enel din oraș, în care pot primi consultanță și consulta oferte personalizate

 

  • Aproximativ 900.000 de clienți au ales ofertele companiilor de furnizare ale Enel pe piețele concurențiale de energie electrică și gaze naturale din România

 Enel a deschis în complexul Palas Mall cel mai mare magazin al său din Iași și din regiunea Moldovei. Clienții persoane fizice și companii vor avea astfel la dispoziție un nou punct dedicat de consultanță și vânzări, în care vor putea beneficia de oferte personalizate pe piețele concurențiale de electricitate și de gaze naturale.

Până în prezent, circa 900.000 de clienți casnici și companii au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piețele concurențiale de energie, atât pentru electricitate, cât și pentru gaze naturale, ca urmare a abordării orientate către consumatori și a eforturilor constante de modernizare și digitalizare a serviciilor şi a punctelor de contact.

“Suntem mândri să deschidem cel mai mare magazin al nostru din Iași, ceea ce demonstrează angajamentul nostru de a fi aproape de clienți și de a le oferi o experiență cât mai simplificată, precum și servicii de furnizare de calitate, împreună cu servicii cu valoare adăugată și o relație corectă și transparentă. Pe lângă experiența însemnată pe care o avem atât în România, cât și la nivel internațional, suntem un furnizor inovativ, receptiv, modern, flexibil și adaptat nevoilor clienților”, a declarat Michele Abbate, Director General al Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.

Programul de lucru al magazinului Enel din Palas Mall, strada Palas nr. 5B, Clădirea D3, este următorul: de luni până vineri între orele 9:00 și 19:30, iar sâmbăta de la 10:00 la 14.00. Specialiștii din magazin vor oferi asistență legată de contractare și oferte dedicate de furnizare de electricitate, gaze naturale, precum și servicii cu valoare adăugată pentru clienții casnici și companii.

Clienții pot alege oferte de furnizare pentru electricitate, gaze naturale sau pachete integrate electricitate-gaz, servicii cu valoare adăugată – de exemplu pentru reparații ale instalațiilor interioare ale imobilelor. Până la 29 noiembrie 2017, clienții care aleg concomitent serviciul de furnizare electricitate Enel Fix 24 și oferta de furnizare gaze naturale Enel Gaz sau oferta combinată Enel Fix Relaxat, în noul magazin din Palas Iași, pot primi gratuit două becuri LED.

Pe lângă Iași, Enel are magazine în alte câteva orașe din Moldova, iar echipele de specialiști sunt prezente pe teren atât în orașe, cât și în zonele rurale.

Deschiderea către concurență a piețelor de energie permite tuturor consumatorilor de energie electrică și de gaze naturale, indiferent de natura consumului (casnic sau noncasnic), să uzeze de dreptul de eligibilitate, adică să își aleagă furnizorul dorit și să beneficieze de oferte personalizate. Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final este un proces gratuit și nu implică, în mod uzual, modificări de ordin tehnic ale instalațiilor de utilizare.

Produsele Enel sunt configurate pentru a îndeplini cerințele consumatorilor care doresc o interacțiune mai simplă cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interacțiunea cu clienții, abonamentele Enel sunt disponibile în orice moment, din orice punct din România, iar clienții pot derula online toate operațiunile, de la încheierea contractului până la facturare, pe site-ul www.enel.ro.

 Astfel, Enel pune la dispoziția clienților rezidențiali o gamă variată de produse personalizate, oferind predictibilitate prin prețuri fixe și o comunicare facilă cu clienții prin intermediul aplicației MyEnel disponibilă atât online, cât și pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual și Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse găsiți la adresa https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clienții Enel Energie Muntenia și la http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.

Compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale ca Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizare a gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, rapid și eficient, 24 de ore pe zi, printr-o rețea de firme specializate, administrată de compania Europ Assistance. Pentru clienții persoane juridice, pachetul Enel Confort oferă, pe lângă tarife avantajoase, intervenții în cazul instalațiilor de interior, precum și o verificare anuală a prizelor de împământare.

Un adevărat promotor al transformării digitale pe piața de energie electrică, Enel a implementat anterior și alte inovații, pentru a asigura clienților accesul la servicii mai ușor și mai rapid. Printre acestea, se numără aplicația pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clienții pot gestiona singuri relația cu furnizorul de energie electrică, având posibilitatea să transmită indexul, să vizualizeze plățile, să acceseze istoricul facturilor, să plătească factura direct de pe telefonul mobil, să trimită sesizări furnizorului sau să obțină informații utile online și MyEnel Card – care permite plata simplă a utilităților.

Search

noiembrie, 2024