Peste 150.000 de români confirmă: Vara asta prietenia a cucerit România!

București, 21 august: vara aceasta Bergenbier a sărbătorit prietenia! Peste 150.000 de români au fost alături de cei mai apreciați artiști români ai momentului la Zilele Prieteniei Bergenbier. Zeci de ore de muzică live pe parcursul a cinci evenimente, momente memorabile dintre public şi artişti, precum și atmosfera incendiară,  au făcut din Zilele Prieteniei destinația perfectă pentru weekend. Mix-ul muzical, vremea bună, în cea mai mare parte, și berea de calitate au fost ingredientele care au adus zeci de mii de oameni la fiecare concert din țară, iar cum prietenia începe cu un Bergenbier și se dă mai departe, toți cei veniți au trăit o experiență memorabilă.

Zilele Prieteniei Bergenbier au debutat la București pe 29 si 30 iunie, apoi au continuat la Ploiești (6-7 iulie), Iași (20-21 iulie), Craiova (3-4 august) și Constanța (16-17 august), transformând astfel campania “Prietenia cucerește România” în cel mai important eveniment muzical al verii.

Alternosfera, Cargo, CTC, E.M.I.L., Mihai Mărgineanu, Nightlosers, Niște Băieți, Paraziții, Partizan, Robin and the Backstabbers, Șuie Paparude, The Mono Jacks, Vița de Vie și ZOB au fost trupele consacrate invitate, iar alături de ei au avut ocazia să urce pe scenă și alți prieteni din lumea muzicală: AEON Blank, Pistol cu Capse, We Singing Colors, Rava, Pinholes, Pandora și Violent Monkey.

Pentru a fi cât mai aproape de prieteni, Cargo, Vița de Vie și Paraziții au oferit și câteva interviuri speciale despre prietenie, pe care le puteți accesa pe canalul de Youtube al Bergenbier România: http://www.youtube.com/channel/UCy_EsJ64do0QynUFrMe85Zg

În colaborare cu Poliția Română, Bergenbier a organizat o campanie de consum responsabil, prin care participanții la concerte au putut sta de vorbă cu polițiștii și au primit materiale de informare asupra consumului de alcool.

“A fost o vară foarte importantă pentru noi și un proiect cu care au reușit să fim aproape de zeci de mii de prieteni Bergenbier în fiecare dintre cele 5 oraşe vizitate. Dincolo de obiectivele oricărei campanii de comunicare de o asemenea amploare, stă dorința echipei de a spune povestea mărcii într-un mod cât mai original și memorabil. Iar cea mai bună dovadă de prietenie din partea consumatorilor noștri nu poate fi decât faptul că au fost alături de Bergenbier în fiecare oraș, cântând şi dansând alături de noi pe soare sau în ploaie. Le vom rasplati increderea și prin campaniile noastre viitoare”, a declarat Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Mai multe informatii si fotografii din cele cinci orașe pot fi găsite pe www.bergenbier.ro și pe Facebook.  

Bergenbier. Prietenii ştiu de ce.

Search

noiembrie, 2024