Nascut in Sibiu, crescut in Sibiu, Piatra Neamt si Bacau, actualmente iesean de conjunctura, Adrian Monoranu a vazut lumina zile intr-o minunata si friguroasa zi de 8 decembrie. Marketer de exceptie al Iasului, Mono este pasionat de publicitate, conferinte, social media si investeste timp si pasiune in toate proiectele sale.
La 1 an si cinci luni putea sa-si spuna numele complet si corect, iar in clasa a V-a s-a indragostit de istorie, dandu-si seama ca vrea sa devina profesor. In 1998 isi incepe studiile la Iasi, in cadrul Facultatii de Stiinte Economice, actuala FEAA. In 2002 trece de partea cealalta a catedrei si preda discipline de Marketing si Comunicare in cadrul programelor de licenta si master, dorinta sa de a fi profesor fiind astfel indeplinita.
Doctoratul inceput acum … cativa ani a fost finalizat ieri, 7 decembrie 2012, lucrarea fiind extrem de apreciata si aplaudata. Proaspatul doctor este pasionat de basketball, fotografie, drumetii si este un inflacarat sustinator al muzicii hip-hop.
In 2008 a inceput activitatea de publisher in online cu proiectul AdCritics, o revista de critica publicitara si stiri, si a continuat cu proiectul UniverSpa, prima revista online dedicata exclusiv domeniului SPA, din Romania. Blogul sau, Marketing in Cuvinte si Imagini a implinit, pe 5 decembrie 2012, sase ani de la creare si este un blog de referinta in domeniile marketingului, brandingului si comunicarii.
Din martie 2011, Adrian Monoranu este General Manager al InOras.ro – Ghid complet de distractii urbane, un proiect lansat la Iasi in 2004 si care a fost revitalizat in 2011. In februarie 2012 a castigat locul al III-lea in campania Heineken „Most Dateable blogger” din Romania.
Echipa InOras.ro ii ureaza „LA MULTI ANI” si multa energie pentru proiectele viitoare!
Sursa: www.monoranu.ro ; www.facebook.com/monoranu